رئیس کل دادگستری استان فارس: فعالان نامزد‌های انتخاباتی در استان حداکثر همکاری در رعایت مقررات را داشته‌اند

12:28 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان فارس: فعالان نامزد‌های انتخاباتی در استان حداکثر همکاری در رعایت مقررات را داشته‌اند
رئیس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همزمان با آغاز فرایند اخذ رای در کشور با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از صبح امروز شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات هستیم گفت: از چند روز پیش همه امکانات سخت افزاری، فنی، نیروی‌های انسانی اعم از هیئت‌های نظارت و اجرایی آماده برگزاری دور دوم انتخابات بودند و مردم نیز تا این ساعت مشارکت پرشوری در استان فارس داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به نظارت‌های قانونی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و حضور نمایندگان دادگستری استان در قالب ستاد‌های پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهرستان‌های فارس گفت: در این دور از انتخابات ریاست جمهوری نیز هیچ پرونده تخلف و جرایم انتخاباتی در استان فارس نداشته ایم و فعالان ستاد‌های دو نامزد، حداکثر همکاری در رعایت مقررات را داشته‌اند و در موارد اندکی تذکرات قانونی مراجع نظارتی از بروز تخلفات پیشگیری کرد.

وی افزود: هیچ خللی در روند رأی‌گیری در استان فارس وجود ندارد و بحمد اله مردم از آغازین دقایق انتخابات در امنیت و آرامش کامل به کاندیدای مد نظر خود رای می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان فارس و عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت خوب و اثرگذار مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: بی تردید انتخاب رئیس جمهور با پشتوانه قاطع و فراگیر مردمی قدرت و اقتدار ایران اسلامی در جهان را در پی خواهد داشت و ایجاد این پشتوانه قوی مردمی برای رئیس جمهور آینده وظیفه و تکلیف امروز یکایک ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و همه فعالان فضای مجازی خواست تا با استفاده از توان رسانه‌ای خود ضمن دعوت و ترغیب مردم به حضور و ایجاد حماسه ملی، حضور مردم پای صندوق‌های رای را به صورت گسترده منتشر و اطلاع رسانی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس نیز گفت: انتخابات یک صحنه سیاسی و سرنوشت ساز از جهات مختلف است بنابراین حضور پر شور و مشارکت حداکثری مردم می‌تواند ابهت و اقتدار ایران اسلامی را بهتر از قبل به دنیا اثبات کند.

سید مصطفی بحرینی همچنین ضمن بیان این نکته که با همکاری ضابطین و نظارت مستمر مسئولان قضایی آرامش و امنیت کامل در استان برقرار است گفت: نظارت‌های قضایی در چارچوب دستورالعمل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تا اتمام کامل فرانید انتخابات انجام می‌شود.

بحرینی ضمن دعوت از مردم استان جهت حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این حماسه سیاسی و سرنوشت ساز در آینده همه ملت تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رئیس منطقه ۳ بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ضمن بازدید از شعبه اخذ رای مستقر در حرم سید میر محمد (ع) با حضور در محل استقرار صندوق شماره ۲۴۲ در رواق فرهنگی باب السماء حرم مطهر شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *